Western-digital My Book Essential Edition Quick Install Guide Manuel d'utilisateur

Naviguer en ligne ou télécharger Manuel d'utilisateur pour Matériel informatique Western-digital My Book Essential Edition Quick Install Guide. Western Digital My Book Essential Edition Quick Install Guide User Manual Manuel d'utilisatio

  • Télécharger
  • Ajouter à mon manuel
  • Imprimer
  • Page
    / 4
  • Table des matières
  • MARQUE LIVRES
  • Noté. / 5. Basé sur avis des utilisateurs
Vue de la page 0
Quick Install Guide
Vue de la page 0
1 2 3 4

Résumé du contenu

Page 1 - Quick Install Guide

Quick Install Guide

Page 2 - Installing the Drive

– 2 –Getting StartedFor highest performance and reliability, it is recommended that you install the latest service pack (SP) and updates. For Windows®

Page 3 - System Requirements

– 3 –Turning Off the DriveIn most cases, the drive turns off when you turn off the computer. If not, follow these steps to turn off the drive.1. Click

Page 4 - 2079-001071-A00 Nov 2005

– 4 –Regulatory ComplianceFCC Class B InformationThis device has been tested and found to comply with the limits of a Class B digital device, pursuant

Commentaires sur ces manuels

Pas de commentaire